söndag 10 september 2017

v.37 -HÄNDER-

VÄLKOMMEN
Så var det Dax för nytt Ord/ Tema att Tolka med ett eller flera kort

-  HÄNDER -
(vilket på svenska kan betyda fler saker)
 ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
Inget är bättre eller sämre eller har rätt eller Fel
GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är UNIK och PERFEKT
VÄLKOMMEN

Glöm inte att gärna titta förbi hos varandra och lämna en kommentar det värmer alltid :)
Så var med du också 

Kram
❤ Sanna ❤

HÄR nedan hittar du dom Ord/ Tema-fotografer som är med denna vecka

6 kommentarer:

  1. Hej Sanna! Det fungerar inte att skriva in att en är med.
    Något med länken....
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ditte,
      är du i spanien ?? det verkar vara så även för AMA att hon inte kan länka därifrån ?? vet inte varför men jag har lagt in dig vännen
      KRAM

      Radera
  2. Stort tack!Jodå, jag är i Spanien och det till början av oktober. Snällt om du lägger in mig på tisdagarna. så skriver jag då.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej, det går inte länka från Spanien. Men när jag "låtsas-är" i Sverige så funkar det :-) Nu hoppade jag på tåget igen :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha du e underbar ❤️❤️❤️🙏🏼 Tack för alla dina underbara inlägg och skratt du bjuder på
      Kram

      Radera